Klätterkompis i Göteborg

Han som jag klättrade med tidigare har flytt landet! Därför söker jag nu någon att klättra inomhus med, i Göteborg. Rent tekniskt ligger jag väl mellan 4 och 5 i svårighetsgrad. Jag är 182 cm lång och väger 76 kg.

Mvh,
Klas

Klätterkompis

Hej!
Jag behöver en klätterkompis med.
Har ibland haft med min son, men han har inte riktigt fått smaken för klättring.
Jag tror jag ligger på ungefär samma nivå som du,
Vad tror du om domen till nesta helg?
Slå en signal, jag är inte så ofta och kollar i forumet, 0739026027.

/Ingebrigt

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
klättringspartner

Hej Klas!

Har kanske samma situation: min tidigare klättringspartner har flyttat till jämtland.
Har nu inte klättrat på ett år.

Har dock oftast klättrat utomhus, ibland på klätterfabriken och sällan på fysiken.

Är mest intresserat av att klättra utomhus. Har mycket utrustning till klippklättring. Söker någon med hög motivation, men samtidigt någon som inte är allt för seriös. Alltså nån som tycker att det är skoj att klättrar och inte är allt för fixerat på svårighetsgrader.

Hör av dig om du tycker det låter bra!

/Hardy

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips