Kedjebrytare
- Trådstartare joakimmen
- Start datum
bergholm; sa:Jorå...den funkar. Har använt Classe-modellen några gånger och den funkar utan poblem.
Men den känns lite billig om jag ska vara ärlig. Handtaget skruvar lätt loss sig själv.
Man får det man betalar för.
Tja, men jag kan iaf inte klaga på den... Vet inte om de säljer samma idag som när jag köpte hos Classe för 10 år sen, men den har jag använt ett otal gånger utan problem. Kan knappast vara nån raketforskning bakom tillverkningen av kedjebrytare, så varför man ska pröjsa flera hundra för en sån begriper jag inte...Man får det man betalar för.
Nä, ingen raketforskning, däremot betyder val av konstruktion inkl. toleranser, materialval och produktionsprocess mycket för pris och prestanda (OCH märket på prylen påverkar naturligtvis priset).anders_elias; sa:Tja, men jag kan iaf inte klaga på den... Vet inte om de säljer samma idag som när jag köpte hos Classe för 10 år sen, men den har jag använt ett otal gånger utan problem. Kan knappast vara nån raketforskning bakom tillverkningen av kedjebrytare, så varför man ska pröjsa flera hundra för en sån begriper jag inte...Man får det man betalar för.
//Anders