Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kartprog till WM6
- Trådstartare malmsten
- Start datum
Jag undrar om det stämmer. Vad jag kan se så är den senaste versionen 5.0.0.17 (av Pocket Kartex alltså).Versionen är 5.0.2.36
Senaste version av "stora" Kartex är 5.3.2.1.
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Varför köpa? Du borde kunna klara dig genom att ladda ner en uppdatering från Lantmäteriets hemsida..okej, versionen på pocket kartex är 4.0.2.7. Kanske måste köpa en ny version då alltså?
http://www.lantmateriet.se/templates/LMV_Page.aspx?id=9671
Jag undrar om det stämmer. Vad jag kan se så är den senaste versionen 5.0.0.17 (av Pocket Kartex alltså).
Senaste version av "stora" Kartex är 5.3.2.1.
Var får man tag i den? Jag hittar inget nyare än 5.3.1.37 på Lantmäteriet.. Vad är skillnaden, förresten?
http://www.djuvfeldt.se/fusion/downloads.php?cat_id=3Var får man tag i den? Jag hittar inget nyare än 5.3.1.37 på Lantmäteriet.. Vad är skillnaden, förresten?
Fick in det i kartex nu, trodde inte det funkade när det kom upp ett felmeddelande.
Går det att få tracken att stanna kvar även när man lämnar trackfönstret?
Många frågor blir det, ni ska ha många tack för att ni hjälper till.
Du kan minimera trackfönstret, men om du stänger det så försvinner spåret.
I Fugawi försvinner inte trackspåret
Hej Malmsten
Det går alldelse utmärkt att köra Fugawis programvara för Handdator och telefoner med Wm 5 och Wm 6. (Svenskt operativsystem)
Jag har testat med just HTC 3300 och HTC 7500 Advance och det fungerar kanon i dessa små telefoner/handdatorer.
Trackspåret försvinner inte heller när du stänger programmet. Du kan t.o.m. spara trackspåret som en fil och spara det i ditt bibliotek. De kan således ha flera olika Trackspår i din telefon samtidigt.
Analys sker sedan i Din PC till vilken du för över trackspåren.
I Fugawi svenska versionen heter Trackspår =Färdspår men det är samma sak.
Det går alldelse utmärkt att köra Fugawis programvara för Handdator och telefoner med Wm 5 och Wm 6. (Svenskt operativsystem)
Jag har testat med just HTC 3300 och HTC 7500 Advance och det fungerar kanon i dessa små telefoner/handdatorer.
Trackspåret försvinner inte heller när du stänger programmet. Du kan t.o.m. spara trackspåret som en fil och spara det i ditt bibliotek. De kan således ha flera olika Trackspår i din telefon samtidigt.
Analys sker sedan i Din PC till vilken du för över trackspåren.
I Fugawi svenska versionen heter Trackspår =Färdspår men det är samma sak.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg