Kajakplats +Stockholm

Sitter uppe och kan inte sova och lägger en till fråga i forumet:

Vart kan man köpa in sig på en kajakplats i Stockholmsområdet med omnejd? Bor på Värmdö.

Finns det några containers tex?

Finns inga klubbar vilket jag tycker är synnerligen mystiskt då detta faktiskt är en vattenkommun utan like..

// Jocke, i stort behov av kajakplats då balkongen är krånglig att få dit kajaken på..

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Joakim Ambrosson; sa:
Redan kollat med dem, men de har ingenting med kanotpaddling eller kajakpaddling att göra..

Varför förbundet ens har dem på sin sida vet inte ens ordföranden..

// Jocke

De finns med där för att VJS sysslar med kanotsegling. Och om jag inte minns fel så är/var Segelkanoterna en del av Kanotförbundet isället för Seglarförbundet.
Jag är inte helt hundra på det här, men jag har för mig det...

Ang. kajakplats

Joakim Ambrosson; sa:
Sitter uppe och kan inte sova och lägger en till fråga i forumet:

Vart kan man köpa in sig på en kajakplats i Stockholmsområdet med omnejd? Bor på Värmdö.

Finns det några containers tex?

Finns inga klubbar vilket jag tycker är synnerligen mystiskt då detta faktiskt är en vattenkommun utan like..

// Jocke, i stort behov av kajakplats då balkongen är krånglig att få dit kajaken på..

Har för mig att det fanns containrar uppställda både i Stavsnäs och Björkviks Havsbad förut. Kanske var de endast var för uthyrning av egna kajaker men värt att kolla.
Horisont Kajak på Norråva kanske vet mer:
http://www.horisontkajak.se/

STEN GUSTAFSSONS BÅTSERVICE AB på Löknäsudd, Vindö hade förut kajakförvaring i en container:
Sollenkrokafladen, Vindö, Box 55
130 40 DJURHAMN
tel: 571 672 67
mobil: 0702 - 30 11 81
e-post: sgbat@telia.com

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips