Julkappar

Lite sent påtänkt till denna jul men till nästa jul kan du lära dig handarbeta och göra någonting själv till henne. Det kostar massor av tid så det blir mycket dyra julklappar jämfört med allt tråkigt och billigt man kan köpa i affären...
 
Vist är egen gjorda saker uppskattad, eller varför inte presentkort på saker man kan göra för sim käraste! Ta hand om disken en vecka, åka till Ikea och shoppa mm.

JH
 
Man kan

maila till guldsmeden om man vill beställa. Det pris jag hört är 200 Kr. Svenska flaggan tycker jag är lite onödig. Man kan få en finsk flagga i stället men utan flagga borde väl vara billigare.

Thure
 
Har haft lite mailkontakter med firman i fråga...

maila till guldsmeden om man vill beställa. Det pris jag hört är 200 Kr. Svenska flaggan tycker jag är lite onödig. Man kan få en finsk flagga i stället men utan flagga borde väl vara billigare.

Thure

och tyvärr är flaggan präglad och om man vill ha en "flagglös" måste den specialbeställas till en modest kostnad om 50 euro/st om man inte beställer många fler typ >10...

Det får bli en "med flagga" för min del men det blir en blåvit en... :)

/Dag
 
Bara för att ni inte gjort det förut så kan jag tipsa att mjuka silkiga paket brukar vara väldigt uppskattade, fråga i affären efter rätt storlek eller ta reda på den själv.........det senare är roligare
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.