Jörnkängan varslar

Jörn!

Jörn varslar enligt min info pga hälsoproblem. Inga planer finns på att lägga ned verksamheten snarare omstrukurering av försäljning. Telefonen är för närvarande stängd pga en försvarsorder. återförsäljare finns i mellansverige med standardmodeller i de flesta storlekar på hyllan. Prisbilden något högre av förklarliga skäl än direkt köp hos Jörn.
 
Tråkigt att svenska skoföretag inte överlever. Kinnaskor har också gått omkull. Jättesynd, för det gjorde ju helt fantastiska promenadskor och fina och bra dansskor.

Återstår att se hur länge de två (jag känner iaf bara till två stycken) sista skomakarna i Sverige överlever.
 
Rungá; sa:
Raskesven; sa:
Ett antihostile takeover? Hur är det med finanserna?;-)
(Rekordlänk) Raskesven
Rekordlänken hade gått ur tiden. Finanser? Rasken, vi lever i ett kapitalistiskt samhälle. Pengar finns
Funkar inte länken? Fungerar när jag klickar på den. Den ger lite företagsspecifik info. Aktiekapital 100000 SEK, omsättning mindre än 500000 Euro. Kan vara bra att veta storleksordningen.

Jag kanske var för finkänslig. Omformulering; hur är det med kreditvärdigheten?, är en bättre rakare fråga. Något det kapitalistiska systemet tar stor "hänsyn" till.

Allvarligt så vore det ett intressant projekt. Tanken borde dykt upp lite tidigare. Jag är nu låst av ett annat projekt i nära 12 månader framåt.

Raskesven
 
Raskesven; sa:
Funkar inte länken? Fungerar när jag klickar på den. Den ger lite företagsspecifik info. Aktiekapital 100000 SEK, omsättning mindre än 500000 Euro. Kan vara bra att veta storleksordningen.

Jag kanske var för finkänslig. Omformulering; hur är det med kreditvärdigheten?, är en bättre rakare fråga. Något det kapitalistiska systemet tar stor "hänsyn" till.

Allvarligt så vore det ett intressant projekt. Tanken borde dykt upp lite tidigare. Jag är nu låst av ett annat projekt i nära 12 månader framåt.
Den ligger väl i minnet i din dator. Företaget verkar inte ha problem med omsättningen utan att det går så bra chefen inte pallar. Min kreditvärdighet är nere på noll och jag vill inte låna några pengar. Så det är dubbla hinder :)
 
--- snip ---
Losing session
Your session has been lost because of the following reason:

Too much time may have elapsed between queries being sent to the server.

Please submit your query again.
--- end snip --
Både i Safari och Firefox. Men jag sökte upp företaget, svårare än så var det inte.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.