Har man slutat sälja GoLite Jam2:an eller har den ersatts av ny modell? Hittar den varken på naturkompaniet, getout eller addnature som haft dem tidigare?
// Jocke
// Jocke
Har man slutat sälja GoLite Jam2:an eller har den ersatts av ny modell? Hittar den varken på naturkompaniet, getout eller addnature som haft dem tidigare?
// Jocke
(Men du... det är väl inte dags för ny rygga igen?)
Jag har inte fyllt min kvot ännu, så har investeringsbudget kvar
// Jocke
Efter min tur på Kungsleden med säcken, varnar jag för att sömmarna kan gå upp, jag orkade inte klaga innan garantin gick ut, men två sömmar har gått sönder, ett fäste för tältet på utsidan har gått och yxkroken, dock tror jagg aalltddrig att jag kommer fästa en yxa på min säck.
Nej jag vill istället köpa en Pinacle som är ca 75L då hoppas jag få tältet i säcken, annars var jag mycket nöjd med min Golite Jam2, min första riktigt lätta säck.
Jag tyckte det var lätt att packa den rätt.
Kanske skölle vilja ha ett större fack på fronten, där tältet skulle få plats, men då blir ryggan extra tunt i baken, förstås.
Efter min tur på Kungsleden med säcken, varnar jag för att sömmarna kan gå upp, jag orkade inte klaga innan garantin gick ut, men två sömmar har gått sönder, ett fäste för tältet på utsidan har gått och yxkroken, dock tror jagg aalltddrig att jag kommer fästa en yxa på min säck.