Jakten på Knorr Spaghetteria

Knorr Spaghetteria är billig och god, men i Stockholm hittar jag bara Carbonara i hyllorna. Har någon tips på butiker i Stockholm som säljer t ex Knorrs Bolognese eller Panna?

1022-256193-CPC-2.1.0-7.1_SpaghetteriaPastaGerichte.jpg

Hoho :)

Jag vet att iaf i mina hemtrakter kan man hitta flera sorter på Willys...Dom kanske har samma utbud i någon affär nära dig...vet själv att jag fick leta en gång i tiden.

Hoppas det ger utslag

// Johan

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Samma sak i Norrköping, det enda som går att få tag på är Carbonara och Bolognese och dessa är man rätt så led på nu. Jag saknar Formaggio, Spinaci och Broccoli-Mozzarella för de är riktigt goda.

jag hade med både Knorr Carbonara och Real påsar på senaste fjällturen. Jag har för mig att Knorr påsen var närmare Real Kyckling curry än vad jag trodde. Kan det ha varit något i stil med 640 kcal. Jag kan vara helt ute och cykla...

Skickat från min LT18i via Tapatalk 2

Hoho :)

Jag vet att iaf i mina hemtrakter kan man hitta flera sorter på Willys...Dom kanske har samma utbud i någon affär nära dig...vet själv att jag fick leta en gång i tiden.

Hoppas det ger utslag

// Johan

Johan, tack för tipset. Willys ska jag kolla på. Har mailat Willys kundservice och frågat så länge.

ÖB har en italiensk variant av Knorr för 11 spänn påsen för den som vill ha omväxling - helt ok och är väl ungefär i samma klass.

Bara man ger fan i den med basilika...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips