ITABS kläder för damer?
- Trådstartare Sussie84
- Start datum
dePaul; sa:Varför inte helt enkelt kontakta ITAB Susanne?
kontakt@idefixteko.se
~Paul~
Nej, men de kan säkert tala om ifall modellen är stor eller liten för sin märkning. Den uppgiften förekommer t o m i deras katalog i samband med andra kläder, så varför skulle de inte tala om det?KLAGER; sa:Och du tror att de talar om fall inte deras kläder passar hälften av befolkningen?
Jo, men storleken kan variera. Vissa modeller är större och andra mindre, trots att de har samma storleksmärkning.Nordesjö; sa:Ger inte deras måttabell någon vägledning alls?
dePaul; sa:Jo, men storleken kan variera. Vissa modeller är större och andra mindre, trots att de har samma storleksmärkning.Nordesjö; sa:Ger inte deras måttabell någon vägledning alls?
1. Det var därför som jag ansåg att Susanne skulle kontakta ITAB - för att fråga.Nordesjö; sa:1. Sant, men det är ju ett problem som gäller oavsett om man är liten eller stor.
2. Om ens mått finns inom måttabellen borde man i alla fall kunna prova. Men jag gissar att det är det som Sussie vill undvika i och med att hon skriver den här tråden...![]()
dePaul; sa:Att prova kläder från ITAB och sedan skicka tillbaka dem medför en hel del komplikationer, precis som du förmodar. Är det dessutom inte så att man får stå för returfrakten?
OKSussie84; sa:jag mailade dom samtidigt igår Paul..