Itab

Nya? Itab har väl funnits i över 40 år.
Om oss Itab/skogmarks

Dom erbjuder även de fria returer du efterfrågar men inte öppet köp i 365 dagar utan "endast" i 90.
Det har väl bytts ägare några gånger under tiden?
Jag försökte köpa vettiga byxor där nyligen men misslyckades att hitta några så prisvärda som mina gamla T&P.
Butiken med 365 dagars bytesrätt är jag inte så förtjust i, även om just de har butik lokalt här.

Jag har köpt både skjorta och ett par olika byxor på ITAB som jag tycker mycket om och gärna skulle vilja ha fler av, men de tycks inte finnas kvar i Skogmarks sortiment :-( . Därmed inte sagt att jag helt dissar allt de har nu men man måste ju leta nytt med risk för sämre köp. (I och för sig samma med andra affärer/klädmärken. Jobbigt att ens favoriter försvinner och man måste söka hitta nya).

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
om det var xxl du menade så har de begr sortiment men ibland bra rea över natten eller helgen och om man ej ska anv med än gång men vill ha något till resan som ev blir inställd så kan 1 år öppet köp vara bra.
Sedan har jag ist sett tappat förtroendet för de flesta ´märken´då 3 st rekl ärenden sedan senaste turen Halti,Gamont,Gregory ´chansar´nu på Exped ryggsäck men HB,HS,STS har fungerat.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips