Island runt på cykel i sommar!

Hej på er!

Tänker dra till Island i sommar och cykla runt i ca 3 veckor. Kanske det är nån därute som också ska dit som jag kan sällskapa med, vore hur trevligt som helst! ;-)

Andreas

Island

Hej !

Befinner mig nu i Irland och ar pa vag till Island via Skottland. Nar har du tankt vara pa Island ?

Jesper

Island

Tjena!

Tänkte ta färjan från Bergen via Färöarna till Seydisfjordyr. Tror det går en färja den 19:e juli. Siktar på att cykla runt o utforska denna spännande ö i ialla fall tre veckor!

Ha de gôtt!

Andreas

jag vill också

jag vill också åka till island,undrar vad det kostar med båt eller flyg och hur lång tid tar det att kommer dit?

jag skulle gärna åka i år nån gång,slå gärna följe,som du mailade om...men jag tror nästan att jag inte kommer att har råd med den resan med,redan ngr. andra resa på gång...om det skulle finnas ett billigare sätt att kommer till island skulle jag helst åka i mitten av juni,men skulle då bara har 2 veckor på mig då jag kommer att vara på gotland innan och och efteråt cykla jag igenom italien med en kompis...kan man inte åka med ryanair till island?...;o)...men att kommer till norge borde ju inte vara ett problem,följ med med mig,jag ska startar om 8 timmar ifrån södertälje...

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips