Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan. Om du inte vill slå av annons­blockering kan du istället stödja oss genom att teckna ett Plusmedlemskap - då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!

Ipaq3970 och Navman 3450 problem

Hej på er !
Har en Ipaq3970 och Navman 3450 jacka som fungerar utmärkt med navmans vägkart program men vägrar hoppa i gång med fugawi hittar inga sateliter hur jag än försöker.
Någon som kan hjälpa mig att lösa detta ? ?
Torbjörn

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Navman

Hej!
Jag har haft en Ipaq 3970 och Navman 3450. Jag körde Smart ST, TomTom3, MapSonic, Navigon4 utan problem. Ibland fick man göra en reset för att frigöra GPSen till ett annat program men sen funkade det. Du har väl ställt in rätt Comport och baudrate? Baudraten skall vara 57600.

Lycka till!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips