lol
Du verkar inte ha genomgått din tonårsrevolt ännu.
Det är väl där problemet ligger....stackare
Där fick du väl ändå så du teg, Vättlefjäll!
lol
Du verkar inte ha genomgått din tonårsrevolt ännu.
Det är väl där problemet ligger....stackare
Nä, men det slutade jag förvänta mig för ett par inlägg sedan. Det roliga i sammanhanget är att jag hade en så fullständigt utflippad ungdom att det liknar ingenting o den fortsatte långt upp i tjugoåren. Det är därför jag idag kan vara en lugn o dämpad trettiotvååring med barn som gillar att fiska o gå i skogen . Tråkigt att tråden blev en slagsmålstråd.Där fick du väl ändå så du teg, Vättlefjäll!![]()
Nä, jag ser en ung man som inte hedrar sin fader och moder, är högmodig och dör för han äter fel fröbärande ört. Men det handlar väl om vilken religion man tror på...Ser ni inte detta?
Gäller det alla som tar risker eller bara de som tar vissa risker, eller gäller det de som tar risker och dör eller bara de som tar vissa risker och dör? Eller kanske det endast gäller vissa representanter ur amerikansk medelklass som ger sig ut i vildmarken och dör och som har en syster?Betula pendula och Vättefjäll förstår ju vad killens agerande handlar om: hur han agerar, både mot sig själv men framför allt mot sin syster, är oerhört fegt, svagt och egoistiskt.
Gäller det alla som tar risker eller bara de som tar vissa risker, eller gäller det de som tar risker och dör eller bara de som tar vissa risker och dör? Eller kanske det endast gäller vissa representanter ur amerikansk medelklass som ger sig ut i vildmarken och dör och som har en syster? Raskesven