Info om kartfel

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Jag har rapporterat in några rätt grova kartfel vid ett par tillfällen. Samtliga fel kvarstår fortfarande åtskilliga år senare. Det är nog waste of time att rapportera in fel....

Jag har rapporterat in några rätt grova kartfel vid ett par tillfällen. Samtliga fel kvarstår fortfarande åtskilliga år senare. Det är nog waste of time att rapportera in fel....

Det håller jag inte med om! Jag har hittills rapporterat in 49 fel och till idag är knappt hälften åtgärdade. De flesta av de ej åtgärdade är rapporterade efter augusti 2008 och jag har hoppet kvar. CNE 2009 var rättad på ett antal punkter tack vare mig, dock ville inte Navteq dra väg 117 utanför Skogaby, trots att jag hänvisade till Teleatlas karta som hade med den nya sträckningen.

Det håller jag inte med om! Jag har hittills rapporterat in 49 fel och till idag är knappt hälften åtgärdade. De flesta av de ej åtgärdade är rapporterade efter augusti 2008 och jag har hoppet kvar. CNE 2009 var rättad på ett antal punkter tack vare mig, dock ville inte Navteq dra väg 117 utanför Skogaby, trots att jag hänvisade till Teleatlas karta som hade med den nya sträckningen.

Jag har med anledning av din kommentar ovan rapporterat in några fel igen så får vi se vad som händer.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips