Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur laga Hillebergstält på bästa sätt?
- Trådstartare Mezzner
- Start datum
Givetvis bör du ta kontakt med en auktoriserad GTX reparatör efter att du noga har utrett frågan med Hilleberg själv (helst personligen). För att inte kondensproblemet ska öka måste du därefter lämna in lagningen på diffussionstest enligt europeisk standard eller alternativt slabba på lite liquesole, alltid tätar det några hål.
Klart att katten ska ha ett par L... (oups där höll det på att gå galet).. Jörnkängor. Givetvis de med näbb för att underlätta kissens jakt på småfåglar.
Klart att katten ska ha ett par L... (oups där höll det på att gå galet).. Jörnkängor. Givetvis de med näbb för att underlätta kissens jakt på småfåglar.
Aktuellt
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
-Patric-; sa:.. kan hon med fördel användas som en ekologisk davy crockett mössa..
Jo, men då vill det banne mig till att man löst det där klo-problemet först. Och då är vi ju tillbax på ruta ett. (fast med en så flott hatt kanske man åtminstone kan gilla läget vad gäller det trasiga tältet?)
/Per
fson; sa:Jo, men då vill det banne mig till att man löst det där klo-problemet först. Och då är vi ju tillbax på ruta ett. (fast med en så flott hatt kanske man åtminstone kan gilla läget vad gäller det trasiga tältet?)
/Per
man får väl mosa några Rohypnol i kattmaten?! Om jag fattat det rätt så gäller det att dosera så att katten blir avslappnad och inte sinnesslö och mordisk..
Re: Re: lägg av
Bättre med:
1. Ta en klotång.
2. Klipp av tråden.
Det var mer svaret från inlägget "Billig telt" som gav mig ett allergiattack...
Nordesjö; sa:ollefisk; sa:Nu börjar jag bli allergisk mot P****c!
Ett recept som funkar mot allergi:
1. Ta den här tråden.
2. Tillsätt salt (ungefär en nypa)
Bättre med:
1. Ta en klotång.
2. Klipp av tråden.
Det var mer svaret från inlägget "Billig telt" som gav mig ett allergiattack...
Re: Re: Re: lägg av
/Håkan
Och du fick attacken i DEN HÄR tråden? Märkligt.ollefisk; sa:Det var mer svaret från inlägget "Billig telt" som gav mig ett allergiattack...
/Håkan
avslutad210712; sa:Eftersom hundar föredrar skor före tält så ligger nog Lund.. *ops förlåt* Meindlarna risigt till då.
Mina 3000 kronors skor av L-märket är säkert inlåsta på översta hyllan i ett skåp i garaget långt borta från det lilla kräkets vassa tänder.
/Ulf
Re: Re: Re: Re: lägg av
Här på cybervärlden med alla dimensioner kan it-attacker dyka upp där den vill... *skratt*
Håkan K; sa:Och du fick attacken i DEN HÄR tråden? Märkligt.ollefisk; sa:Det var mer svaret från inlägget "Billig telt" som gav mig ett allergiattack...
/Håkan
Här på cybervärlden med alla dimensioner kan it-attacker dyka upp där den vill... *skratt*
Liknande trådar
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg