Hur laga Hillebergstält på bästa sätt?

Inte nog med detta.. En gammal katta som fått många ungar har ofta överdrivet stort bukskinn, när kattan ändå är gammal och slö så kan hon med fördel användas som en ekologisk davy crockett mössa..

Givetvis bör du ta kontakt med en auktoriserad GTX reparatör efter att du noga har utrett frågan med Hilleberg själv (helst personligen). För att inte kondensproblemet ska öka måste du därefter lämna in lagningen på diffussionstest enligt europeisk standard eller alternativt slabba på lite liquesole, alltid tätar det några hål.

Klart att katten ska ha ett par L... (oups där höll det på att gå galet).. Jörnkängor. Givetvis de med näbb för att underlätta kissens jakt på småfåglar.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
-Patric-; sa:
.. kan hon med fördel användas som en ekologisk davy crockett mössa..

Jo, men då vill det banne mig till att man löst det där klo-problemet först. Och då är vi ju tillbax på ruta ett. (fast med en så flott hatt kanske man åtminstone kan gilla läget vad gäller det trasiga tältet?)

/Per

fson; sa:
Jo, men då vill det banne mig till att man löst det där klo-problemet först. Och då är vi ju tillbax på ruta ett. (fast med en så flott hatt kanske man åtminstone kan gilla läget vad gäller det trasiga tältet?)

/Per

man får väl mosa några Rohypnol i kattmaten?! Om jag fattat det rätt så gäller det att dosera så att katten blir avslappnad och inte sinnesslö och mordisk..

Behöver Hilleberg lagas? Jag verkar ha missat nåt grundläggande i alla år. På denna sajts forum har något sådant aldrig tidigare framkommit :)

/p-a

avslutad210712; sa:
Eftersom hundar föredrar skor före tält så ligger nog Lund.. *ops förlåt* Meindlarna risigt till då.

Mina 3000 kronors skor av L-märket är säkert inlåsta på översta hyllan i ett skåp i garaget långt borta från det lilla kräkets vassa tänder. :)

/Ulf

Är det inte i dessa sammanhang som Jörn visar sina fördelar gentemot Lundhags? En näbb på kängan gör kraften varmed kreaturet träffas mer koncentrerad.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips