Högalpin kurs?

Instämmer med Louise. Gick den högalpina sommarkursen för några år sedan (dock inte tjej-varianten).

Förbannat bra kurs, vi startade 8 varje morgon och var ute på berget/glaciärerna till 16-17 tiden. Sedan var det teori till 22-23 varje kväll. Lärde känna en del folk som jag fortfarande åker på äventyr med. Guiderna (Anders o Ketty) var mycket engagerade och måna om att lära ut så mycket som möjligt och vi hade stor möjlighet att påverka innehållet i kursen. Jag är absolut helnöjd.

/C
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.