riktigt muskulös kropp, stora magrutor och muskulöst vid sidorna![]()
Simning...eller Karate.
peter
riktigt muskulös kropp, stora magrutor och muskulöst vid sidorna![]()
tack. jah håller inte på med tyngder så mycket. jag har 2 hantlar som väger 5 kg. för det mesta kör jag kropps övningar och med fjäder. jag springer 3 gånger iveckan med. jag är 174-75 cm lång och väger 62 kg. det jag vill träna mest är magen, har provat allt men får inget resultat )=. du som tränar kanske vet något bra sätt att få en snygg mage ? elr någon annan som läser detta.
tack på förhand
någon som vet hur man bli grövre snabbt? och ett bra recept på kolhydrat och proteindrink?![]()
Tyvärr så finns det inga genvägar - du efter frågar hur man blir grövre snabbt? I grunden är det två ben som är av yttersta vikt - mat och vila! Att äta bra mat och låta kroppen få den vila och återhämtning den behöver!
Kolhydrat och proteindrinkar har fått ett rykte om sig att vara receptet för en stor kropp. Snabba kolhydrater är alltid bra efter träning förvisso - återhämtningssyfte! Protein är och kan med fördel intas som mat, ägg, fisk, kött, mjölk inte att förglömma, mjölk i kombination med havregrynsgröt är en utmärkt proteinkälla!
Jag lämnar mina råd där....
(kanske lite snål, jag vet inte men jag tycker ofta att lunchmaten på stan är äcklig, sen vet man inte vad dom stoppat i maten)
Jag hinner laga min mat även om jag jobbar i stan 10timmar om dagen och på mitt jordbruk resten av tiden..