Att själv sy på en bit band i kontrasterade färg till hank utanpå halslinningen vid nacken är inte förbjudet. Likaledes att sy tumhål i muddarna, kanta med knapphålssöm.
go tur
go tur
Att själv sy på en bit band i kontrasterade färg till hank utanpå halslinningen vid nacken är inte förbjudet. Likaledes att sy tumhål i muddarna, kanta med knapphålssöm.
go tur
go tur
Nu ska man köpa det som man själv gillar. Jag köper Woolpower för att det är sytt i Sverige och att jag bryr mig om miljön och arbetsvillkor. Nu lyckas jag inte helt med att köpa det som är tillverkat i Sverige, men jag försöker att dra mitt strå till stacken.Jag gillar Montane PRIMINO 140.
Dock bara 50 % merino och det känns som de är tunnare i tyget än Woolpower Lite.
Det var ju inte det som var frågeställarens fråga. Frågan var förslag på produkter utan några restiktioner om tillverkningsland eller liknande.Nu ska man köpa det som man själv gillar. Jag köper Woolpower för att det är sytt i Sverige och att jag bryr mig om miljön och arbetsvillkor. Nu lyckas jag inte helt med att köpa det som är tillverkat i Sverige, men jag försöker att dra mitt strå till stacken.
Ok. Då lämnar jag denna tråd.Det var ju inte det som var frågeställarens fråga. Frågan var förslag på produkter utan några restiktioner om tillverkningsland eller liknande.