Hilleberg!
- Trådstartare konklan
- Start datum
konklan; sa:I vintras gav mitt förra tält upp,visilligen inköpt på
pinal
För övrigt tycker jag det är föredömligt med ett företag som säljer demoex och ex med smärre skönhetsfel till rabatterat pris direkt från tillverkarens hemsida, istället för att man ska tvingas leta med ljus och lykta efter en butik eller outlet. 20-30% rabatt är mycket på produkter som kostar 4-10000 kr. Klättermusen kör ju samma på sin hemsida, men den uppdateras tyvärr sällan (gör de aldrig andrahandsprodukter?glanne; sa:Riktigt bra priser ibland på tält o tillbehör som är knappt synbara avvikelser, alltis trevligt att kunna spara några ibland tusenlappar, mera outlet!!!!!
Strykarräven; sa:För övrigt tycker jag det är föredömligt med ett företag som säljer demoex och ex med smärre skönhetsfel till rabatterat pris direkt från tillverkarens hemsida, istället för att man ska tvingas leta med ljus och lykta efter en butik eller outlet. 20-30% rabatt är mycket på produkter som kostar 4-10000 kr. Klättermusen kör ju samma på sin hemsida, men den uppdateras tyvärr sällan (gör de aldrig andrahandsprodukter?glanne; sa:Riktigt bra priser ibland på tält o tillbehör som är knappt synbara avvikelser, alltis trevligt att kunna spara några ibland tusenlappar, mera outlet!!!!!![]()
liquidmonkey; sa:tack för tipps om hilleberg outlet sidan, tyvarr, ingen -akto- just nu men jag ska kolle upp igen.
o tack för svar till mitt frågor!