Har det slagit slint på riktigt?

kan nog garantera, oavsett vad skribenten på Aftonbladet skriver, att den INTE kommer bli en del av schweiziska officerares standardutrustning.

Christian

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Den är framtagen med ett enda syfte:
REKLAM och marknadsföring!

Naturligtvis är det ingen som använder en sådan (MEN JAG VILL HA EN) :)

/Peter

kan inte vara omöjligt att pressa in en sån där mojäng till mobilt bredband i en sån där också...
om det inte redan finns...

kan tänka mig de sär två norrlänningarna i tv-reklamen...

"min dongel har både kniv, sax förstoringsglas osv..." :)

Inget USB-minne, ingen ficklampa, ingen låsbar tång (peang) och, otroligt men sant, ingen såg...

Nja, jag håller mig till min Rucksack jag.

Inget USB-minne, ingen ficklampa, ingen låsbar tång (peang) och, otroligt men sant, ingen såg...

Nja, jag håller mig till min Rucksack jag.

Klart den har såg!? Kika på bilden så ser Du.. nummer,,, hmmm..... 47 från vänster...
Se så, lägg en beställning Du också! Vi vet att Du vill ;)

/Peter

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips