Har det slagit slint på riktigt?

Almgren

Avstängd
kan nog garantera, oavsett vad skribenten på Aftonbladet skriver, att den INTE kommer bli en del av schweiziska officerares standardutrustning.

Christian

Den är framtagen med ett enda syfte:
REKLAM och marknadsföring!

Naturligtvis är det ingen som använder en sådan (MEN JAG VILL HA EN) :)

/Peter

kan inte vara omöjligt att pressa in en sån där mojäng till mobilt bredband i en sån där också...
om det inte redan finns...

kan tänka mig de sär två norrlänningarna i tv-reklamen...

"min dongel har både kniv, sax förstoringsglas osv..." :)

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Inget USB-minne, ingen ficklampa, ingen låsbar tång (peang) och, otroligt men sant, ingen såg...

Nja, jag håller mig till min Rucksack jag.

Inget USB-minne, ingen ficklampa, ingen låsbar tång (peang) och, otroligt men sant, ingen såg...

Nja, jag håller mig till min Rucksack jag.

Klart den har såg!? Kika på bilden så ser Du.. nummer,,, hmmm..... 47 från vänster...
Se så, lägg en beställning Du också! Vi vet att Du vill ;)

/Peter

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips