Gore-Tex vs. eVent

Under falskt flagg

Har följt diskussionen om e-vent v/s Gore-Tex med intresse ett par dagar, och blev nu nyfiken på det omtalade klädmärket från Island (som jag för övrigt är mycket bekant med)
Gick in på deras hemsida och vips, en av agenterna heter Clas Dahlén (kan det vara signaturen cledah?)

Lite trovärdighet försvann när jag upptäckte det, å andra sidan så är det svårt för små agenter (som kanske gör detta på någon slags idealistisk nivå) att komma fram och just den drivkraften tycker jag höjer trovärdigheten.

Vad som är helt klart är att 66 gör extremt bra grejor, snygga, smarta designlösningar - alltid genomtänkta. Pluggade på universitetet i R-vik i tre år och eftersom 66 "äger" marknaden på ön så köpte jag en del kläder som jag fortfarande brukar.

En liten hälsning till Clas Dahlén: Dölj inte vad du har för relation till 66. Du har bra grejor det vet du. Stå för det!
 
Ingen bra början...

Ulf Persson; sa:
Gick in på deras hemsida och vips, en av agenterna heter Clas Dahlén (kan det vara signaturen cledah?)

Grattis till Clas Dahlén som inleder marknadsföringen genom att kleta ner sina produkter med hjälp av oärliga foruminlägg. Klappklappklapp.

Visst ska "små idealistiska" agenter för nya märken få använda de medier de vill, men då ska det göras på ett ärligt och seriöst sätt, inte med halvfingerade inlägg av Claes typ.

(med reservation för att Claes Dahlén kanske inte alls är den Claes Dahlén som är svensk distributör för märket i fråga. Sorry i så fall.)

I fallet "anställd hos leverantör" tycker jag att Malindo på Bestard är ett föredöme.
 
заговор

Gossar, ni har väl också noterat de andra "nya medlemmarna" som har uttryck sitt gillande för produkten ifråga?

заговор растущий

Okej då Malindo, vad står det den här gången då? ;)

/ G
 
Som en liten skolgosse...

som just blivit upptäckt med fingrarna i kakburken känner man sig då man blir varse sidans regler "ekonomisk vinning etc". Naturligtvis inte mitt uppsåt att strida mot dessa regler-Sorry!! Snarare ett litet försök att ta fram de godaste kakorna och visa kompisarna på skolgården. Fakta kvarstår dock i min personliga bedömning. Tack Ulf för ditt förstående för en liten företagare som kankse lite överentusiastiskt försöker komma in i en tuff marknad enbart styrd av marknadsbudgetar. Man får väl dra till fjälls nu ett tag och skicka en pava whisky till Gore-Tex... Vänligen, Clas Dahlén
 
Ojsan: ser nu att Tigger egentligen frâgade om nàgot helt annat, námligen nâgot sâ pass trivialt som:

3aroBop


[Ändrat av malindo 2003-11-12 kl 16:52]
 
malindo!!

Äntligen har jag fått reda på vart det är vår kära Spanjor jobbar.. Jag har varit nyfiken lääänge men eftersom jag till naturen är blyg, timid och ödmjuk så har jag valt att inte fråga..


:)
 
FJS

Själv har jag just i en parallell trâd fâtt veta att Fallskärmsjägare är "fjollor". Jag skulle gärna vilja veta vad som menas med det, men är även jag för blyg för att frâga...
 

clindh

Forumvärd
Seså boys, spåra inte ur den här diskussionen helt nu - det är minst lika fel som att någon gör lite smygreklam...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ulvskog Event vs Gore-Tex Kläder 16
Blizspy Helt nya Läder-kängor med Gore Tex, impregnera hur? Kläder 24
Notudden Reparation av Gore Tex Kläder 2
Anders262 3 års garantitid på Gore-Tex från Tierra Kläder 14
joask202 Gammal gore-tex missfärgning Kläder 0
Linsu dubbla lager Gore Tex = dubbelt så bra vattenpelare? Kläder 5
Medin Strumpor! Vattentäta / Gore-Tex? Kläder 17
maskenrask Gore tex vindtätt? Kläder 3
AnteÅ Lim till Gore-Tex-jackor Kläder 3
WiseDuck Hållbar regnjacka i 3-lagers Gore-Tex Pro, vart? Kläder 20
Fjorr Erfarenhet av Norrøna falketind gore-tex jacka Kläder 3
Sewen Gore tex blir flourkarbon fritt - äntligen! Kläder 9
alextangclan Gore-tex VS G-1000 Kläder 17
Jojosurf Gore-Tex pro - impregnering - annat sätt? Kläder 1
Ghostery Vinterparkas med eller utan membran? Kläder 26
Erik_Ö Fläckar på Gore-tex Kläder 3
johan.strahle Kängkvalitet? Haglöfs och Meidl. Kläder 9
jonassthlm stryka gore tex? Kläder 2
100826 Livslängd på Gore-tex kängor. Kläder 24
Tringa Sot på gore tex byxor Kläder 5
skallagrimson Gore-tex - Bluff? Kläder 50
macsailor Hanwag med eller utan Gore-Tex? Kläder 14
aksello Haglöfs Gram AM GT, löpar/sneakers med gore tex, någons om provat? Kläder 0
mo9jan Skötsel av gore tex kängor? Kläder 1
Plindgren Ny Gore-tex jacka suger åt sig vatten Kläder 5
andjoh88 Gore tex jackor Kläder 1
slugger Vad tror ni om Gore-Tex Active Shell Kläder 10
GAVIAARCTICA Avian Light Sport GTX eller Siren Sport GORE-TEX®? Kläder 0
eaglekotten Gore-tex eller inte? Kläder 15
Still Alive Läckande Gore Tex-kängor Kläder 17
ades Laga gore tex skal Kläder 7
Moralkaka Överdragsvante i Gore-tex? Kläder 10
superduperjacob Gamla oljefläckar på Gore-Tex XCR Kläder 3
erikerik Skalkänga med gore-tex, finns det verkligen? Kläder 4
hannulan Gore-tex-sko vs luftig sko Kläder 1
ödemark Utgått patent för Gore-Tex Kläder 8
Demogorgon Tvätta skinn & gore-tex Kläder 1
Zealot Dermizax vs gore tex Kläder 18
kerstinn Kängor med eller utan Gore-tex Kläder 4
kultingen Olja på min gore-tex jacka Kläder 6
votum Gore Tex skalplagg till barn - finns inte det? Kläder 4
mipert Cykla med Gore-Tex byxor. Håller de? Kläder 10
kvarmans Tvätta skor med Gore-Tex Kläder 3
tins Gore Tex PacLite = blöt Kläder 50
m_zachrisson Gore Tex Paclite vs. North Face Hyvent Kläder 10
blomberger Skalhandske i gore-tex efterlyses! Kläder 9
DTM Var i Sverige köper jag Merrell CHAMELEON II GORE-TEX Kläder 0
Marie Nordholm tyg av Gore-tex Kläder 11
freka586 Gore Tex Soft Shell? Kläder 2
grodanbolle Gore-Tex & HellyTech innehåller mycket gifter! Kläder 24

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.