Göteborgsvarvshjältar

Är det fler än jag som går baklänges ner för trapporna idag? Sprang mitt första Göteborgsvarv igår och det var en upplevelse minsann, som jag kommer att göra om. Jag blev dock lite besviken när jag inte kunde hitta mitt resultat trots att jag sprang med chipet på foten. Är det inte en tillförlitlig metod eller har jag kanske inte sprungit Gbg varvet?
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Tack för tipset men tyvärr är det den sidan som har "tappat bort" min tid.Det är ju inte livsviktigt men jag vill gärna komma ifatt lillasyster genom att hamna i en bättre startgrupp... Tänk att det bara är en av 125 utsidansurfare (som läst inlägget) som sprungit varvet...eller har de andra kanske ingen träningsvärk?...eller lockar inte Göteborgs asfalt de riktiga skogs och bergtomtarna?

Lycka till med träningen!
 
Maila kansliet

Flafa; sa:
Tack för tipset men tyvärr är det den sidan som har "tappat bort" min tid.Det är ju inte livsviktigt men jag vill gärna komma ifatt lillasyster genom att hamna i en bättre startgrupp... Tänk att det bara är en av 125 utsidansurfare (som läst inlägget) som sprungit varvet...eller har de andra kanske ingen träningsvärk?...eller lockar inte Göteborgs asfalt de riktiga skogs och bergtomtarna?

Maila kansliet på varvet@gfif.se så får du säkert en tid. Det är nog inte helt ovanligt att ett chips krånglar. För övrigt sprang jag för sjätte gången men har ingen träningsvärk och känner mig knappast som en hjälte.

/Klas
 
Jodå, jag sprang Göteborgsvarvet också. För femte gången i år. Känner mig kanske inte som en hjälte, men i alla fall ganska sliten och väldigt nöjd! :) Kul att ni sprang och redan ser fram emot nästa år! Det är lätt att fastna i varvsspringandet... det är som ett gift. Fast positivt :)

Hade förresten inga problem med att hitta min tid heller.
 
Flafa; sa:
Tänk att det bara är en av 125 utsidansurfare (som läst inlägget) som sprungit varvet...eller har de andra kanske ingen träningsvärk?...eller lockar inte Göteborgs asfalt de riktiga skogs och bergtomtarna?

Lycka till med träningen!

Gick istället DMAX på Sörmlandsleden. Om jag har träningsvärk? - Puh!

/Pottan
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Japp, jag får ta och maila kansliet. Förövrigt ser du faktiskt ut lite som en hjälte....dessutom en sådan utan träningsvärk...;)
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.