Tjena igen!
Hur gick det för dig, Jozii? Kommer du iväg?
Vi börjar nu på måndag iallafall, med vår vandring från Göteborg till Stockholm!!
Riktigt roligt ska det bli, håller på från 4 maj till 23 maj, då vi tänkte traska in i huvudstaden!
Vi har hittat boplatser längs vägen och har hittat fina leder och kartor över de flesta sträckorna ( vi kommer ta vägen över Gränna, så man får pröva John Bauer-leden )
Jag har sett att några här har traskat vildmarksleden, och tänkte höra om någon vet ett bra ställe för övernattning första natten? Alltså ett par tre mil från Göteborg. Har letat och letat men det är svårt då jag knappt rört mig utanför Dalarna eller Stockholm

Det är enda stället just nu som jag är orolig för att vi inte kommer hitta något ställe av övernatte på.
Tälta är inga problem, om det inte vore för att vi behöver ladda massa tekniska mokaduler under natten.
Om någon vill följa vår vandring kommer vi hitta på massa roliga grejer på min hemsida,
www.stikoperlarsson.se. GPS-sändare, livestreamade spelningar och rapporter längs vägen och dagliga videobloggar om vad vi pysslat med.
Ja, glömde nämna att det är en turné till fots, alltså en långvandring med gitarren på ryggen där vi spelar oss fram för mat och husrum.
Tacksam för tips om boende i Härrydatrakten, kort och gott!
Må väl
Stiko