Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Perspektivet känns väldigt ovant, men den karga omgivningen talar för Svarta sjön. Jag har passerat den på några meters håll utan att ens se vattnet, då låg den verkligen mitt i molnet. Halvdan gissning?
Perspektivet känns väldigt ovant, men den karga omgivningen talar för Svarta sjön. Jag har passerat den på några meters håll utan att ens se vattnet, då låg den verkligen mitt i molnet. Halvdan gissning?
Platt skog med rätt tätt jordbruk, jag antar att det i södra delen av fjällkedjan och taget mot öster eftersom det inte är några andra fjäll på bild. Mörkret vid Fulufjället?
Platt skog med rätt tätt jordbruk, jag antar att det i södra delen av fjällkedjan och taget mot öster eftersom det inte är några andra fjäll på bild. Mörkret vid Fulufjället?
Bilden är tagen uppe på Ransätershöjden, man ser Ransäters hembygdsgård längre bort. ( Hade bilder från fjällvandringar i Lappland, men de försvann i en datorhaveri).
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...