Gissa position

Kartstudier krävdes, och noggrant studerande av bilden. Nästa bild, vilken bro har vi här, dvs, vilken jokk?
DJI_0714.JPG

Jag tror att detta är första drönarbilden här i tråden, den ger ju en helt annan bild än de vi är vanad med.
Min första tanken var fel, hamnade faktiskt en bro för långt söderut.
En "vanligt" bild av bron skulle väl inte vara svårt att gissa rätt - många har väl varit där...
För min del väntar jag med att ger min svar - som jag är ganska säkert att den stämmar - för ge lite tid att andra att gissa rätt.

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Verkar obekannt till mig - men jag kan visst ha fel ;)
Men för att börja gissa...
Nere på isen (?) står en pinne (?), är det en vattenhink på toppen? Så kannske i närheten till en STF(?)-stuga?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips