Gissa position

nä ön ligger inte i ånnsjön, en ledtråd är att ön inte är en ö men heter ö. en ofta besökt ö.
en till bild fr samma ö samma tältplats.men vad heter ön?

Bilagor

• 20220520_101429.jpg
    20220520_101429.jpg
    3.4 MB · Visningar: 100
ok mer ledtrådar,ön ligger på samma breddgrad som sjön i förra gissningen,&ön är ingen ö i stikt bemärkelse,&fjällen i bakgrunden på bilderna är mycket välbesökta&utbyggda.

Jag hittar ingenting på samma breddgrad. Men om du händelsevis menar längdgrad så finns det fler alternativ en bit söderut.

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
rödön är rätt! oviksfjällen på andra sidan storsjön. väldigt fina tältplatser&känsla av fjäll&vidder trots bara en halvtimmas cykling från en stor stad.
nästa bild driatic!

Det är en riktig lyx med all fin natur i närheten till Östersund!

Dalgången på bilden är en av mina absoluta favoriter. Men vad heter den?

Bilagor

• DSC00019.JPG
    DSC00019.JPG
    3.3 MB · Visningar: 116
Jag ser björkskog med inslag av granar. Kan det vara länsgränsen mellan Jämtland och Västerbotten? Där finns flera fina dalgångar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips