Gissa position

Ett annat höftskott. Typ 4km nort om skierffe

Här bränns det dock riktigt ordentligt. Nästan rätt, men inte riktigt...

Vrider man blicken ytterligare lite mer åt vänster kommer följande syn in i blickfånget. Nu kommer det nog inte ta lång tid innan ni prickar in exakt rätt position. :)

Bilagor

• 3.jpg
    3.jpg
    38.8 KB · Visningar: 312
Mitt sista bud blir parkgränsen vid Abbmojavrre. Efter alla ledtrådar borde det vara rätt.

Helt rätt, bra jobbat!

Efter att jag fotat klart och skulle vada över jokken så ville det sig inte bättre än att jag snubblade och drullade i. Otroligt klantigt! Det var inte mer än 20 cm djupt, men både jag och, vad värre var, även kameran blev rejält blöta. Dessutom bröt jag min ena stav. Trodde det var färdigfotograferat för den här turen, men kameran vaknade otroligt nog till liv igen tre dagar senare. Så kan det gå!

Ny bild!

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Stenfältsbilder kräver mycket ledtrådar. Man tänker igenom alla stenfält man passerat - och det är några stycken...
Nästa bild har desto mer att ta på. På väg upp till toppen har jag tagit några knepiga stenbilder som jag dock inte lägger ut. Vad heter toppen i mitten?

Bilagor

• DSC01482.jpg
    DSC01482.jpg
    47.9 KB · Visningar: 569

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.