Gissa position

Ny bild

Här kommer en ny bild. Var heter platsen nedanför oss?

Bilagor

• P7050076.jpg
    P7050076.jpg
    75.3 KB · Visningar: 310

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Hade mina aningar redan på Swifts bild från Saltoluokta eftersom jag visste var han skidade i mars/april. Hade platserna bredvid varandra på tåget upp och hade ett givande samtal!
Har grävt i arkivet med gamla diabilder så den här bilden är från 80-talet, men det skiljer sig nog inte nämnvärt idag.
Vart är vi på väg?

Bilagor

• namnlöst-5084.jpg
    namnlöst-5084.jpg
    97.5 KB · Visningar: 298
Hade mina aningar redan på Swifts bild från Saltoluokta eftersom jag visste var han skidade i mars/april. Hade platserna bredvid varandra på tåget upp och hade ett givande samtal!
Har grävt i arkivet med gamla diabilder så den här bilden är från 80-talet, men det skiljer sig nog inte nämnvärt idag.
Vart är vi på väg?

Jag tror att ni går från Rinim på väg in i Basstavagge.

Ny bild

Ny bild kommer här. Jag tycker att det är jättesvårt att avgöra hur svår eller lätt en bild kommer att bli, den här är beskuren men jag tror att den skarpögde tar den snabbt.

Bilagor

• bild.jpg
    bild.jpg
    120.1 KB · Visningar: 297
Bakgrunden inte skarp men det är en välbesökt plats på bilden här nedan.

Thure

Bilagor

• OI000036.jpg
    OI000036.jpg
    36.1 KB · Visningar: 287

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips