Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du får rätt även om korrekt plats är strax uppströms bron. Men det var ju vattendraget som jag frågade efter som alltså är Västra Syterbäcken. Exakt position: 65°52'16.79"N, 15° 7'5.56"E. Uppströms såg det ut så här:
Bra jobbat, ny bild!
Du får rätt även om korrekt plats är strax uppströms bron. Men det var ju vattendraget som jag frågade efter som alltså är Västra Syterbäcken. Exakt position: 65°52'16.79"N, 15° 7'5.56"E
Ah, jag trodde att man skulle se bron från den vinkeln om den var tagen uppströms. Men den skyms tydligen av kullarna om man är nog långt ner mot bäcken.
Det börjar bli tunnt i förrådet med bra bilder, men något får man ju bidra med. Var kan man hitta en sådan här regnbåge?
Exempelvis på så sätt att dess högsta toppar tillhör en särskilt mondän skara. Dalen nedanför är troligtvis det mest populära pratämnet på en viss Facebook-grupp.
Ledtrådar från flera håll här.
Fortsätter att försöka ringa in platsen:
- Kortet taget på nivå ca 500 möh?
- Kortet taget i sydlig riktning?
- Högsta toppen över 2000 möh?
- Dalen nedanför en populär genväg?
Mvh/RN
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
4 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar