Gissa position

Gissar på bron en bit uppströms i jokken som rinner ner i Aaha. Ser ju lite "stiglöst" ut vid bron och fors och omgivning verkar stämma.

Calle

Senast ändrad:
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Då tar vi en gammal, anfrätt bild som legat drygt 40 år, men motivet har inte förändrats. Behövs nog en ledtråd redan från början och jag har vatten bakom ryggen och på fjället närmast till höger finns ett riksröse. Jag stod således i Norge när jag plåtade.

Calle

Bilagor

• IMGF_214.jpg
    IMGF_214.jpg
    89.8 KB · Visningar: 420

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Dåligt med gissningar trots flera fina ledtrådar. Jag trodde tidigare att vi såg Skedbrofjället från norska sidan, men om du hittar källflödena till två älvar i området så kanske vi ser Haftorsstöten i stället?

Dåligt med gissningar trots flera fina ledtrådar. Jag trodde tidigare att vi såg Skedbrofjället från norska sidan, men om du hittar källflödena till två älvar i området så kanske vi ser Haftorsstöten i stället?

Jag ger dig rätt Per, du är på rätt ställe. Haftorsstöten samt Hyddsjön har jag bakom ryggen och blicken är mot Skarvdörrsfjällen. Den här bilden blev svårare än jag trodde trots att NiklasLP ledde gissandet åt rätt håll.

Ny bild!

Calle

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.