Gilla-knappen fungerar inte som tänkt?

Sedan några dagar har jag detta problem. Tidigare så kunde jag genom att trycka några sekunder på tummen upp knappen får flera alternativ ( hjärta, arg gubbe osv ), men nu går det bara att få tumme upp. Jag måste dessutom trycka två gånger för åstadkomma en tumme upp. Jag använder webläsaren Brave med Samsungtelefon.

1. Samma som Still Alive.

2. Hos mig funkar plötsligt inte heller "hover previews", dvs de små pop-ups som förhandsvisat bl a inledningstexten på resp. trådstart i trådlistan, lite info om resp. skribent i profilikonen intill resp. inlägg, m m.
Det var ju en väldigt praktisk funktion - man slapp gå in på trådar med (för just mig) ointressant trådstart, kunde få lite grepp om en frågeställares erfarenhet när det kändes relevant för de ev. råd man skulle ge, med mera.
Nu måste man gå in på varje forumtråd, resp. varje skribents profil, för att få samma information, och jag märker att jag ofta hellre avstår helt.

Detta hände ungefär samtidigt med de försvunna "smajlisarna", och...

3. ...när Utsidans ikon ("kompassnålen") försvann från webadressen.

(använder Chrome både på datorn och på mobilen)

1. Samma som Still Alive.

2. Hos mig funkar plötsligt inte heller "hover previews", dvs de små pop-ups som förhandsvisat bl a inledningstexten på resp. trådstart i trådlistan, lite info om resp. skribent i profilikonen intill resp. inlägg, m m.
Det var ju en väldigt praktisk funktion - man slapp gå in på trådar med (för just mig) ointressant trådstart, kunde få lite grepp om en frågeställares erfarenhet när det kändes relevant för de ev. råd man skulle ge, med mera.
Nu måste man gå in på varje forumtråd, resp. varje skribents profil, för att få samma information, och jag märker att jag ofta hellre avstår helt.

Detta hände ungefär samtidigt med de försvunna "smajlisarna", och...

3. ...när Utsidans ikon ("kompassnålen") försvann från webadressen.

(använder Chrome både på datorn och på mobilen)
De andra problem du beskriver har jag också, men av ren lathet ides jag inte inte beskriva allt när jag startade denna tråd. 🤭

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.