Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Genomskinlig kajak...
- Trådstartare lamini
- Start datum
Det finns nackdelar oxå:mielo; sa:att man bara blir solbränd på överkroppen..
Man kan inte paddla utan brallor (utan att väcka uppmärksamhet).
För övrigt så är jag tveksam till om UV-ljus verkligen går igenom materialet.
/Håkan
[Ändring: Korrigering av stavfel/tangentsnubbel]
[Ändrat av Håkan K 2004-03-12 kl 14:35]
Och där har vi nog den största fördelen: Man slipper rota i fel lucka efter prylarna. Man helt enkelt kolla var kapsylöppnaren* ligger och sen sträcka sig in direkt efter den.515442; sa:Shit då skulle ju alla se hur mycket bärs man har med sig.
/Håkan
* Det måste inte vara en kapsylöppnare som man letar efter, men det är väl inte ovanligt? (-Patric- och Tigern biter förmodligen av halsen på flaskan, men såna som Malindo och jag behöver öppnare... vid närmare eftertanke så dricker Malindo mer vino än bier, alltså; jag behöver en öppnare)
[Ändrat av Håkan K 2004-03-12 kl 14:59]
Aktuellt
ANNONS
Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.
Håkan K; sa:Och där har vi nog den största fördelen: Man slipper rota i fel lucka efter prylarna. Man helt enkelt kolla var kapsylöppnaren* ligger och sen sträcka sig in direkt efter den.515442; sa:Shit då skulle ju alla se hur mycket bärs man har med sig.
/Håkan
* Det måste inte vara en kapsylöppnare som man letar efter, men det är väl inte ovanligt? (-Patric- och Tigern biter förmodligen av halsen på flaskan, men såna som Malindo och jag behöver öppnare... vid närmare eftertanke så dricker Malindo mer vino än bier, alltså; jag behöver en öppnare)
[Ändrat av Håkan K 2004-03-12 kl 14:59]
Jösses Håkke, trodde jag och Putte hade övertygat dig om vilka timida mysgubbar vi är, men visst nog har man spottat flaskhals nån gång då och då...
Malindo däremot, den ömfotingen, lär väl inte ens hitta till den här tråden, hans enda intresseområden är ju membrankängor, membranfleece och gammal god stil. Nån genomskinlig kajak lär han aldrig hamna i.
/ G (som tycker det var en redigt sköjsig kajak)
Ytterligare ett problem med en genomskinlig båt: man syns när man kissar i kissflaskan. För en sån är det väl ingen som inte har..?
kajakmicke; sa:Ytterligare ett problem med en genomskinlig båt: man syns när man kissar i kissflaskan. För en sån är det väl ingen som inte har..?
Kissflaska???!!
Det finns väl kobbar och öar att använda som sitt privata dass...
Liknande trådar
- Svar
- 6
- Visningar
- 2 K
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg