Galnaste äventyret du har i tanken.

Hej!

Vad är det allra galnaste äventyret du har i tanken? Det ska inkludera cykling och kan bestå även av klättringar eller annan aktivitet. Det kan vara riskfyllt också! Något helt galet helt enkelt som du vill utföra! eller vill utföra!

Själv vill jag gärna cykla runt jorden samtidigt som jag vill stanna till och hjälpa till på olika platser med tex odling, något arbete etc. Hjälpa människor som behöver hjälp. Vill även bestiga Everest. Det hade varit extremt isåfall.

Ullared

Hej!

Vad är det allra galnaste äventyret du har i tanken? Det ska inkludera cykling och kan bestå även av klättringar eller annan aktivitet. Det kan vara riskfyllt också! Något helt galet helt enkelt som du vill utföra! eller vill utföra!

Själv vill jag gärna cykla runt jorden samtidigt som jag vill stanna till och hjälpa till på olika platser med tex odling, något arbete etc. Hjälpa människor som behöver hjälp. Vill även bestiga Everest. Det hade varit extremt isåfall.

Passera Ullared utan att semesterkassan är tom.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
I juni 2014 är tanken att börja cykla genom västeuropa ned till spanien, vidare förbi bland annat italien och annat till China och sedan förhoppningsvis segla över till japan!

Ta mig (för egen maskin) till någon av polerna, företrädesvis nord

Skickat från min GT-N8010 via Tapatalk 2

Säga upp mej från jobbet och bara cykla...om någon ville betala.....så, det är väl det som är haken :)

Håller på med mitt tokiga, men intressanta projekt. Det går ut på att cykla efter kusterna runt jorden. Har hittills avklarat den Norska, Svenska, Finska och den ryska delen av östersjön. Har nu kommit till Tallinn i Estland. Det har blivit 8700 km på 150 dagar på cykeln. Nu går färden vidare efter östersjökusten upp till Danmark. Sedan blir det väst Europa syd Europa. Följer sedan Nordafrika väster ut och västkusten till syd Afrika östkusten vidare norrut. Därefter blir det Asiens tur. Sedan blir det nord och syd Amerika som skall rundas innan jag kommer genom Ryssland till Norska Kirkenes och min start och slut punkt

Hej!

Min egen nyss avklarade Tiveden-rutt. Det är varken långt eller speciellt exotiskt men med tanke på att jag i det närmaste saknar orienteringssinne så var det ett enda stort galet äventyr. (Jag undrar om det är ärftligt för min pappa och mina syskon är likadana.)

På annans begäran bloggade jag om det.
http://envistant.wordpress.com

Håller på med mitt tokiga, men intressanta projekt. Det går ut på att cykla efter kusterna runt jorden. Har hittills avklarat den Norska, Svenska, Finska och den ryska delen av östersjön. Har nu kommit till Tallinn i Estland. Det har blivit 8700 km på 150 dagar på cykeln. Nu går färden vidare efter östersjökusten upp till Danmark. Sedan blir det väst Europa syd Europa. Följer sedan Nordafrika väster ut och västkusten till syd Afrika östkusten vidare norrut. Därefter blir det Asiens tur. Sedan blir det nord och syd Amerika som skall rundas innan jag kommer genom Ryssland till Norska Kirkenes och min start och slut punkt

DET är min drömtur!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips