Fruktansvärt irriterande reklam

När jag har scrollat ner till det jag vil läsa så scrollas sidan upp till rekamen. Är det meningen att de ska vara så här eller vill ni bli av med användare

När jag har scrollat ner till det jag vil läsa så scrollas sidan upp till rekamen. Är det meningen att de ska vara så här eller vill ni bli av med användare
Vaför kan du inte bara ladda ner en webläsare som blockerar all form av reklam, tex Brave? Då slipper du reklam på nästan alla hemsidor, inga reklamavbrott eller reklam i början av Youtube filmer etc.

Nej, Brave är ingen suspekt darknetsida eller någon stor konspirationsteori om hemska Google, det är bara ett företag som utnyttjar det faktum att Alpahabet/Google (Chrome) vill undvika 100% marknadsandel.

Sällsynt misslyckat reklamupplägg, sidan far hur som helst. :ROFLMAO:
Är det inte meningen att betraktaren ska bli sugen att köpa varan eller tjänsten i stället för att få avsmak för avsändaren ?

Bara en stilla undran. :)

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg