Frog Hair

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
huh.. nu fattar jag inget, jag visste att grodor hade vattentätt rövhål men att dom hade hår de hade jag ingen aning om..

Redskapshandlarna är helt lyriska inför detta material trots att ingen jag träffat fått hem något än. Blir iaf intressant att se vad det är förnått ihopkok

maskon; sa:
Redskapshandlarna är helt lyriska inför detta material trots att ingen jag träffat fått hem något än. Blir iaf intressant att se vad det är förnått ihopkok

Klart att gamarna e sugna på att sälja på oss nått nytt.. Vi får väl se vad det är när det dyker upp.

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!

dave1

Avslutat
Men det verkar ju jävlit bra.. konstigt att man klarat sig utan det tidigare, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och öppna plånboken om man ska kunna landa nån fisk i år.. :)

Årets första tafsbrott är avklarat! Kan bara konstatera att FrogHair inte heller tål vad som helst :(

[Ändrat av maskon 2003-04-10 kl 12:56]

eg. lite för tidigt att göra ett utlåtande. Tycker den känns knutstark och lagom elastisk. Sträcker fint hittills, men har bara gått tre fiskedagar än...

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.