Friluftsvarors Kailua - någon som provet?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Re: Kopia?

Brune; sa:
Så sent som i går kväll diskuterades tält från detta företag under rubriken ”Kopiera design” på
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=44315#post307434

Ett troligen enkelt sätt att göra billiga saker är att ha en ”utvecklingsavdelning” består av en person med sprättkniv. :(

Per Brune

Hehe, det var lite det jag tänkte på när jag såg tråden med tältet och sen kollade vad företaget hade mer på sin lista....sen vet jag inte vilka säckar de ev har kopierat här...

Är det någon som kännt på deras liggunderlag 'Räfflat'? Det står 'skumgummi' men det kan de väl ändå inte mena--eller kan de det?

Företaget Friluftsvaror kopierar ju inte, men Fjällmark kopierar hej vilt.. :)

Finns ju en del intressanta produkter, tex ryggsäckarna (klippa och fixa till först dock) som är rätt billiga. Finns butik i Mölndal och Malmoe.. så bege er dit och kika ni som kan och återrapportera! :)

// Jocke, som dock har det mesta utom ett Nallo 2 GT.. hmm

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips