• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Har ni/någon/några

Blev bara lite nyfiken, har det resulterat i nån träff alls ? tråden startades ju för unkefär 3 år sedan.

*mycket snack & lite snickrat* *s*
 
Blev bara lite nyfiken, har det resulterat i nån träff alls ? tråden startades ju för unkefär 3 år sedan.

*mycket snack & lite snickrat* *s*


tänkte just det samma. här om dagen tog något ett bra initiativ i sthlm, av stadens 1,5miljoner innevånare var det en som visade intresse här (jag).

såå typiskt alla halvdryga 08-åttor som sitter inne på sin kammare, står och dryg hänger på nån klubb eller är ute på singelsajter och rynkar med näsan.

istället för en öppen schysst, positiv och nyfiken attityd, där man ger människor och möten en chans är utgångsläget att inget duger, kraven är enorma och tilltron till sig själv och vad man kan erbjuda helt skruvad.

att man själv bor i andra hand i rotebro, har ett två månaders lågavlönat vick på ett gruppboende, tröstäter 2paket glass per kväll med ett bmi därefter, saknar helt relevans när man klickar runt och letar bland det tiotal singelmän som är ekonomiskt oberoende, kommer från rätt umgänge, har rätt arbetsplats och ser ut som richard gere.

det är inte konstigt att 80% är singelhushåll i stockholm, tror tom att vi är världens singel-tätaste stad.

som någon skrev i en krönika här om dagen i stockhol försöker man vara så j*kla pretto att man tom har slutat k*ulla.

innerst inne vet vi alla att framförallt damernas klocka tickar på och att de flesta när en dröm av att bilda familj och skapa nya små liv. att stå och välja bort, fnysa med näsan, möta trevliga människor och bra initiativ med arrogans och inte tycka något duger, är inte i nräheten av nån coolness, det är bara patetiskt.

hur coolt är det att börja närma sig femti, utan man och barn sitta där, i sin ensamhet , med en karta cipramil och sin flagnande kravspec som enda tröst...

glöm inte att det när i mötet med varandra man utvecklas, växer och når sin fulla potential. ska man kunna mötas, plocka fram och se de fina sidor som de flesta bär på med, får man nog själv bjuda till lite.

dra inte det här nu till nån skruvad könsfight eller hur-bitter-är-du-själv diskussion. exakt alla här inne vet innerst inne att jag har rätt, så det är bara slöseri med energi och utrymme.
 
applåder!

hänger gärna med på alla friluftsaktiviteter på helger eller på kvällar efter jobb! Vill träffa människor i öppen kommunikation under trevliga aktivitetsformer!

/Alena
 
dra inte det här nu till nån skruvad könsfight eller hur-bitter-är-du-själv diskussion. exakt alla här inne vet innerst inne att jag har rätt, så det är bara slöseri med energi och utrymme.

Första gången jag läser den här tråden (började läsa på sidan 33), och så dyker ett sånt här guldinlägg upp. Ärade flanell, du har nog skrivit ett av de bästa inläggen jag läst på utsidan (undantag det mesta om koivo skriver), och så avslutar du starkt med "alla här inne vet innerst inne att jag har rätt", grymt bra!

Tyvärr är jag inte singel, annars hade jag dejtat dig. :)
 
Första gången jag läser den här tråden (började läsa på sidan 33), och så dyker ett sånt här guldinlägg upp. Ärade flanell, du har nog skrivit ett av de bästa inläggen jag läst på utsidan (undantag det mesta om koivo skriver), och så avslutar du starkt med "alla här inne vet innerst inne att jag har rätt", grymt bra!

Tyvärr är jag inte singel, annars hade jag dejtat dig. :)

tack för dom fina orden! dom betydde mycket!!



hänger gärna med på alla friluftsaktiviteter på helger eller på kvällar efter jobb! Vill träffa människor i öppen kommunikation under trevliga aktivitetsformer!

/Alena

kan vi inte försöka få till nåt framåt slutet av sommaren, när så många som möjligt kan?

när det gäller val av aktivitet är jag helt öppen för förslag och nyfiken på det mesta.

jag har lite singel-vänner, både killar och tjejer, som jag nog kan locka med.

finns det intresse, kan jag försöka knyta ihop och planera något litet arrangemang. typ i slutet av augusti. hör av er här eller via personligt meddelande, om det är intressant. kom gärna också med tips på aktivitet.

/flanell, kille 30+
 
Finns det intresse, kan jag försöka knyta ihop och planera något litet arrangemang. typ i slutet av augusti. hör av er här eller via personligt meddelande, om det är intressant. kom gärna också med tips på aktivitet.

Ja e fet-på i Augusti! Mina förslag är antingen en liten paddeltur i Skärgården eller ett klätterdygn nere vid exempelvis Häggsta eller Klövstaberget.

Ikväll ska jag dock gå ut och hänga på klubb, rynka på näsan, vara allmänt pretto, oknu**bar och svårflörtad. Sånt är ju jävligt kul också mellan varven...
 
Orkade inte läsa alla sidorna, måste komma upp o träna imorn bitti ;)
Men det vore djäkligt kul att hitta på nåt, klätter eller paddel låter bra eller kanske cykel, då dom flesta nog har en cykel.

Ha det bäst mvh johan
 

avslutad210712

Gäst
tänkte just det samma. här om dagen tog något ett bra initiativ i sthlm, av stadens 1,5miljoner innevånare var det en som visade intresse här (jag).

såå typiskt alla halvdryga 08-åttor som sitter inne på sin kammare, står och dryg hänger på nån klubb eller är ute på singelsajter och rynkar med näsan.

istället för en öppen schysst, positiv och nyfiken attityd, där man ger människor och möten en chans är utgångsläget att inget duger, kraven är enorma och tilltron till sig själv och vad man kan erbjuda helt skruvad.

att man själv bor i andra hand i rotebro, har ett två månaders lågavlönat vick på ett gruppboende, tröstäter 2paket glass per kväll med ett bmi därefter, saknar helt relevans när man klickar runt och letar bland det tiotal singelmän som är ekonomiskt oberoende, kommer från rätt umgänge, har rätt arbetsplats och ser ut som richard gere.

det är inte konstigt att 80% är singelhushåll i stockholm, tror tom att vi är världens singel-tätaste stad.

som någon skrev i en krönika här om dagen i stockhol försöker man vara så j*kla pretto att man tom har slutat k*ulla.

innerst inne vet vi alla att framförallt damernas klocka tickar på och att de flesta när en dröm av att bilda familj och skapa nya små liv. att stå och välja bort, fnysa med näsan, möta trevliga människor och bra initiativ med arrogans och inte tycka något duger, är inte i nräheten av nån coolness, det är bara patetiskt.

hur coolt är det att börja närma sig femti, utan man och barn sitta där, i sin ensamhet , med en karta cipramil och sin flagnande kravspec som enda tröst...

glöm inte att det när i mötet med varandra man utvecklas, växer och når sin fulla potential. ska man kunna mötas, plocka fram och se de fina sidor som de flesta bär på med, får man nog själv bjuda till lite.

dra inte det här nu till nån skruvad könsfight eller hur-bitter-är-du-själv diskussion. exakt alla här inne vet innerst inne att jag har rätt, så det är bara slöseri med energi och utrymme.

Och så frågar folk varför jag inte bor i Sthlm :)
 
Haha Flanell :)

Du har slagit huvudet på spiken...

På alla kontakt sajter finns följande personer:

Såna som verkligen vill hitta nån.
Såna som söker bekraftelse på att dom är duger.
Såna i förhållanden som vill se om dom fortfarande kan "flyga" och sen
givetvis skojare.
 
Utomordentligt!

Flanell, du slår spiken mitt på huvudet och hela vägen ner i en två-tum-fyra. Bra där. Aktivitetsförslag, slutet av augusti, sammankomst för friluftsintresserade singlar? Ska återkomma när jag tänkt till, förslagsvis träffas man någonstans hyfsat centralt i denna myllrande lilla storstad, full av både säkra och osäkra människor. Men egentligen är ju inte det viktigaste vad man gör, utan ATT man gör något. Utbyta erfarenheter tillsammans med likasinnade kan ju inte gå helt fel ändå, känns det som.

/HC
 
Hej där!

Jag anmäler mitt intresse här, låter jätte skoj om ni hittar på något i slutet av augusti. Jag gillar det mesta inom friluftsliv. Provade på höghöjdsbana för första gången i mitt liv på semestern, blev riktigt såld på det.. Super skoj!! Ett förslag till aktivitet..

Mvh Marie
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.