• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Diskussionstråden är aktiv.

Vi har gjort några aktiviteter och du är mycket välkommen att vara med. Det är upp till var och en att utlysa aktiviteter. Själv har jag gjort det många gånger med blandat resultat och jag gör det nog igen när min planering ser lite säkrare ut, vilket jag tror sker snart.
 
Absolut, jag är med. Är det nån nere i Malmö / Skåne som vill vandra en slinga när under soliga maj / juni en helg. Kanske ta med tält också.

/Martin
 
HEJ! Ja, jag vil ju gärna ut o vandra, det skulle vara kul om vi blev några fler. Hur gammal är du? Har du förslag på vandringsslinga?
Jag blir jätteglad för alla svar:)
 
Hej!

Jag är också intresserad! :) Låter som ett jättebra initiativ!

Hur funkar gruppen? Postar man bara inlägg här och hoppas på att nån svarar och är intresserad att hänga med på nått eller finns ni på facebook, yahoo, google eller nått liknade som en grupp?

Har inte läst igenom alla 30+ sidorna med inlägg... så svaret finns säkert nånstans men... :)

Ha det bra!
/Nina
 
Rätt uppfattat:)

Hej Nina, det är bara att lägga in ett aktivitetsförslag här så får intresserade höra av sig endera här eller med epost via profilen. Själv är jag intresserad av bl a paddling och fjällvandring. Och grottor.

:) Kalle G
 
Singel och i mälardalen;)
Har ingen aning om vad jag ska hitta på i sommar, brukar alltid redan året innan ha ideer men nu när bilen bröt ihop sabbades årets planer!
Kanske ut och dansa hela sommaren istället?
 
Midsommarskidåkning...

...i Sylarna är något jag min idiot anmält mig till... kommer bergis å döööö... av utsikten :eek:)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.