• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Jag är absolut på! Gillar allt som har med djur, natur och skärgård att göra. Har planerat en liten trekking genom Ålands största skog (tyvärr inte så stor, men eftersom jag bor här så får det bli här :) )

Är någon (helt tjej dåe ftersom det här är en "dating"-grupp) intresserad så häng på bara :)
 
Ganska nybliven singel..

Hakar gärna på om det händer något kul här.

Någon som har lust att åka lite längdskidor i Göteborgstrakten nu i December så är jag intresserad.
 
Klubb?

Händer något här? Finns någon klubb som det står på första sidan?

Några som är sugn på lite längdskidor de närmsta veckorna?
 
Hallå!

Är det nån som är sugen på att åka och klättra, typ Teneriffa en vecka? Jag jättegärna åka tretton-veckan, dvs. v1 men kan vara lite öppen om det finns andra förslag.
 
Samma...

... här! Singel som har totaltröttnat på krograggen som slutar med att man får napp med någon blondin utan friluftsintresse gång på gång ;)

1,5 timmar till nyår och årets nyårslöfte får bli att tjejen man träffar SKA ha ett friluftsintresse.. har lärt mig (hoppas jag?) att det inte funkar med någon som inte har samma intresse som en själv.

Så:

* 27
* Jobbar
* Stockholm
* Längdskidåkning, utförsåkning, fjällvandring, MTB, åka RIB (kajakerna har nog tyvärr åkt ur sortimentet då de ligger ute på annons).

Har en liten hemsida för äventyren:

http://www.natursajten.se

Vore kul om någon ville åka längd, finns ursköna spår från Hammarbybacken ända bort till Hellasgården upptäckte jag idag..
 
Friluftssingel i Uppsala

Ja det är väl här som det borde vara lättast att hitta likasinnade.

Om det är någon trevlig tjej i Uppsalatrakten som vill hitta på något friluftsaktigt så hör av dig. Längd- och turskidåkning står högt i kurs just nu.

Per
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.