• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsliv runt Göteborg

Hej! Söker personer som har lust att hitta på olika saker på kvällar och helger runt Göteborg i sommar. Själv är jag intresserad av vandring, paddling, MTB och inlines men även annat lockar. Har kompisar som gärna hänger med men de är ofta upptagna på annat, vore roligt att träffa mer folk som vill ut.
Mvh Niklas

Finns flera grupper mailing listor m.m. kring GBG. Gör en sökning här på forumet så kommer du hitta flera stycken.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag är på när det gäller vandring & kanot iaf! :)

Kommer att bli mycket vandring i sommar för min del, framför allt Bohusleden under c:a 2 veckor.

Tjena Niklas, jag hänger gärna ut på lite friluftsliv i GBG, jag brukar ofta vara i Delsjön/skatås med MTB eller ryggsäcken, jag tänkte hålla formen till fjällräven Classic i höst, jag o min polare har hållit i gång sedan vintern men nu har han dragit ut i Europa för att klättra i berg!!! så nu är jag utan träningspolare i sommar! De blir ju så mycket trevligare om man är flera!

Mvh Lasse

Tjenare Lasse!

Själv var jag i skatås och cykla mtb i veckan så det lär väl inte vara så svårt att fixa ihop något! Kan väl mejla på nilax76@spray.se så får vi dra ut någon dag i nästa vecka ;)

Ha en bra midsommar.
//Niklas

Jag hänger gärna med på vandringar och paddlingar i området runt Götet. Är ledig fram till å med 16e Juli och mellan 18e Augusti och 10e September.
/Anders

Inlines

Hänger gärna med och åker inlines, om du inte tycker det blir för slött att åka med en tjej:) Men jag kan nog hålla tempot hyfsat i alla fall...

Hälsningar Emmelie

Hej Johan och alla andra!

Hinner tyvärr inte åka med i helgen, men tänkte dra ut och paddla kajak helgen den 15-16 juli. Är det någon som vill hänga med är det bara att höra av sig!

Mvh Niklas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips