• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

friluftsliv runt göteborg?

Tja.

Jag önskar ofta att jag kom iväg ut i skogen, om det så bara vore för en dag, men utan sällskap är det inte mycket som drar när det är lite kallt och blött och man hellre ligger kvar i sängen.
Men jag skulle gärna vilja komma ut och tex vandra i skogarna runt göteborg, kanske sova över i nåt vindskydd inte alltför långt från civilisationen.

Vill du hänga med? Skicka ett mail så kan vi kanske komma ut ihop.

Markus
Masthugget

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej Markus!

Jag bor också i Göteborg och saknar precis som du någon med intresse för frilufsliv. Jag är 21 år och pluggar i Halmstad men är i GBG ganska ofta på helgerna. Jag har inga direkt större erfarenheter så jag tar tacksamt emot kunskap av dig om du är intresserad av att göra en tur över en helg eller något liknande..
hör gärna av dig! Emma

Hej!

Är också väldigt intresserad av att komma ut i naturen lite. Blir tyvärr inte så ofta..
Du får jättegärna höra av dig, (eller någon annan som också vill ut) för jag vill absolut med!

petrovski_anna@hotmail.com
0704-742360

/Anna
Hisingen

Hej alla!

Om det finns några som bor runt göteborg som gärna är ute i skogarna däromkring så hänger gärna jag med. Jag har själv varit ute några gånger på Buhusleden, på olika etapper.
Jag skrev upp mig på mailinglistan, men den verkar något död...ta tag i frilufstlivet!

Om det finns några jämnåriga så skulle det vara roligt. (jag är själv 19 år och kille)

Tjingeling!

Tjenare.
Jag letar oxå efter sällskap ute i naturen här runt Göteborg. Är mest intresserad av vandring och dylikt.
Hör gärna av er till gidehans@mtek.chalmers.se, när ni vill ha sällskap ut i naturen.

mvh Hans

Även jag vill ut i skogen

Även jag är intresserad av att hänga på om något händer. Jag skulle vilja komma ut rättså snart, det var ett tag sedan. Kanske kan vi vandra vildmarksleden hindås-delsjön?

Är någon intresserad av det så maila mig gärna johan@liberal.se

/J

Ut å vandra?

Tjenare!

Om det nu är någon som känner för att sticka ut runt göteborgsområdet så har jag en idé. Vad sägs om att sticka ut några stycken från Utsidan, ingen känner den andre, kan va kul. Någon i min ålder som är intresserad? Hör av er då!

Tjingeling!

malaurin; sa:
Tja.

Jag önskar ofta att jag kom iväg ut i skogen, om det så bara vore för en dag, men utan sällskap är det inte mycket som drar när det är lite kallt och blött och man hellre ligger kvar i sängen.
Men jag skulle gärna vilja komma ut och tex vandra i skogarna runt göteborg, kanske sova över i nåt vindskydd inte alltför långt från civilisationen.

Vill du hänga med? Skicka ett mail så kan vi kanske komma ut ihop.

Markus
Masthugget

Låter som en bra idé, har det kommit in några förslag på datum??

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips