• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsgrupp i Skåne

vad sägs om en liten tur på söndag 31/1?

Vi kan ju ta en halvdagstur på skåneleden, finjasjön runt lät som 20km. Det går ju att göra men är såklart ganska saftigt. Finns säkert en uppdelad kortare runda därifrån också.

Skrylle utanför Lund?

Promenadslingor från Kristianstad ska vara lätta att komma ut på.

Romeleåsen någonstans?

Hej
Gick den korta myrstigen ute vid skryllegården idag med min lilla hund. Trodde den skulle va blötare men det gick bra. Satt o mös med en blåband måltid o hunden i knät.
 
Hej!

Det skulle va kul att dra ihop någonslags friluftsgrupp i Skåne.
Kanske lite vandringar eller annat friluftsaktigt :) Jag är inte inte en jätterutinerad vandrade, men det skulle va kul att lära känna lite nya människor med liknande intressen!

/34 årig tjej i Malmö


Jag är ute var vecka, varannan vecka med övernattning i vindskydd. Skåneleden eller annan led är valfritt. Veckodagar eller helger är också flexibelt, student på distans har den möjligheten. Många gånger följer en av hundarna med.

Träffar gärna andra som uppskattar naturen och vandring, erfarenhetsutbyte har aldrig skadat. Följer tråden för och se om någon tar kommandot och drar ihop något. Skriv gärna ett meddelande om du vill med ut. Iallafall en veckas framförhållning för tillvarons skull är bra att ha.

Mvh
Alexander
 
Hej! Jag är också intresserad av att hitta på frilufsaktiviteter! Jag bor i Malmö! Är det något på gång? Hälsningar Marina 31 år
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
såg Friluftsgrupp i Norrbotten Träffar 1
johannatillfots Friluftsgrupp Västernorrland Träffar 11
maarina Träffas i Skåne Träffar 4
MountainMama Friluftsvänner i Skåne! Träffar 2
helfel Träningskamrat inför GMU Skåne Träffar 0
Koeus Utflyktssällskap i Skåne Träffar 0
Henke_ Vandra Skåne Träffar 2
Ante J Norra Skåne/Södra Halland Träffar 0
nanoonan Vandringskompisar i Skåne Träffar 0
andersss Skulle vara trevligt att träffa naturintreserade singlar i skåne. Träffar 0
majk_bee Friluftsliv vänner i Skåne Träffar 1
Makrofotografen Fotokompisar i Skåne Träffar 0
andersss singlar i skåne Träffar 0
gullankoko påskvandring.... skåne Träffar 1
gullankoko träffar i skåne...södra delen Träffar 1
j_stellan Nordvästra Skåne/Södra Halland Träffar 3
andreasl78 MTB Kompis Sökes i Östra Skåne Träffar 0
Karpaterna.se Vandringsträff i Skåne 25-26 augusti Träffar 3
krullan Friluftskompisar Hässleholm/Skåne Träffar 1
InlinesFreak Inlinesfreaks söker inlinesfreaks (Skåne) Träffar 1
dtakkunen Någon äventyrssugen person i skåne Träffar 0
lundatjejen Utflykter i Skåne Träffar 0
Stiffmeistern Kille i Skåne söker friluftsvänner Träffar 22
Barringer Lagkamrat sökes till Skåne adventure race Träffar 3
teresia Måla i skåne Träffar 0
6682 Friluftsliv i Skåne Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.