• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

frilufts-och resekompis

Hej hallå!

Är så trött på att aldrig kunna göra någonting pågrund av att ingen vill hänga med eller inte har samma intressen!
Är en tjej på 21 år som vill ut mer i naturen! Är intresserad av klättring, vandring, löpning, styrketräning och resor! Är intresserad av att pröva det mesta i stort sett=)
Det som hägrar närmast är en långresa genom asien!
Jag är däremot inte så erfaren men har verkligen viljan att hitta på grejer =)
Skulle vara jättekul att ha någon att uppleva allt med, då blir det så mycket roligare!

Mvh annlouise
=)

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
problemet känns igen. jag berör samma ämne i mitt tidigare inlägg. jag håller visserligen till i västra götaland, men om det inte är nåt problem för dig så kan du gärna mejla mig.
jag ska till vämland idag och 2 veckor framöver men det går utmärkt att höra av sig ändå på mejlet.

mvh Jocke

tjo

Hej, jag har æven jag lite av samma problem... Just nu ær jag och jobbat på ett høgfjællshotell i norge och tjænar ihop pengar till min tilltænkta asien resa... (oj, vilket sammantræffande) Om du ær intresserad av att kanske resa tilsammans till asien så kan du væll skicka ett mail eller så... jag tar nog en one way ticket i jan-februari ungefær... får se hur snabbt pengarna rullar in...

Vill vet li mer!!

Vars i dalarna bor du?
Jag heter Raymond och är i krokarna till och från håller på med allt i princip hör gärna av dej/R

hej( jag vill vara med dig om du vågar jag 39 från iran och sommar ska åka du kan hän

loisen; sa:
Hej hallå!

Är så trött på att aldrig kunna göra någonting pågrund av att ingen vill hänga med eller inte har samma intressen!
Är en tjej på 21 år som vill ut mer i naturen! Är intresserad av klättring, vandring, löpning, styrketräning och resor! Är intresserad av att pröva det mesta i stort sett=)
Det som hägrar närmast är en långresa genom asien!
Jag är däremot inte så erfaren men har verkligen viljan att hitta på grejer =)
Skulle vara jättekul att ha någon att uppleva allt med, då blir det så mycket roligare!

Mvh annlouise
=)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips