• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

frilufts-och resekompis

Hej hallå!

Är så trött på att aldrig kunna göra någonting pågrund av att ingen vill hänga med eller inte har samma intressen!
Är en tjej på 21 år som vill ut mer i naturen! Är intresserad av klättring, vandring, löpning, styrketräning och resor! Är intresserad av att pröva det mesta i stort sett=)
Det som hägrar närmast är en långresa genom asien!
Jag är däremot inte så erfaren men har verkligen viljan att hitta på grejer =)
Skulle vara jättekul att ha någon att uppleva allt med, då blir det så mycket roligare!

Mvh annlouise
=)

problemet känns igen. jag berör samma ämne i mitt tidigare inlägg. jag håller visserligen till i västra götaland, men om det inte är nåt problem för dig så kan du gärna mejla mig.
jag ska till vämland idag och 2 veckor framöver men det går utmärkt att höra av sig ändå på mejlet.

mvh Jocke

tjo

Hej, jag har æven jag lite av samma problem... Just nu ær jag och jobbat på ett høgfjællshotell i norge och tjænar ihop pengar till min tilltænkta asien resa... (oj, vilket sammantræffande) Om du ær intresserad av att kanske resa tilsammans till asien så kan du væll skicka ett mail eller så... jag tar nog en one way ticket i jan-februari ungefær... får se hur snabbt pengarna rullar in...

Vill vet li mer!!

Vars i dalarna bor du?
Jag heter Raymond och är i krokarna till och från håller på med allt i princip hör gärna av dej/R

hej( jag vill vara med dig om du vågar jag 39 från iran och sommar ska åka du kan hän

loisen; sa:
Hej hallå!

Är så trött på att aldrig kunna göra någonting pågrund av att ingen vill hänga med eller inte har samma intressen!
Är en tjej på 21 år som vill ut mer i naturen! Är intresserad av klättring, vandring, löpning, styrketräning och resor! Är intresserad av att pröva det mesta i stort sett=)
Det som hägrar närmast är en långresa genom asien!
Jag är däremot inte så erfaren men har verkligen viljan att hitta på grejer =)
Skulle vara jättekul att ha någon att uppleva allt med, då blir det så mycket roligare!

Mvh annlouise
=)

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips