Fototävling i Bergsport

Vi få "lyckligt" lottade som fick bergsport har nog inte missat resultaten av deras fototävling.
Fel låt vann!
Med andra ord. Förstaplatsbilden suger fett!

Rappen skulle ha vunnit...men ett dubbel uppslag är kanske inte helt fel.

JOhan

Stämmer

Jag är ingen fotograf, men som lekman och klättrare tycker jag nog att båda Rapps bilder kunde tagit hem förstapriset.
Stabilt fotograferat och grattis till priserna i alla fall!

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Smickrande, smickrande!!!!Och ni är inte de första som säger det. Kul att folk uppskattar ens bilder. Men, tro det eller ej. Personligen tycker jag faktiskta att vinnarbilden var riktigt snygg(naturligt vis inte bättre än mina bilder) men dock riktigt bra! Mycket snyggt och "mjukt" sidoljus och dessutom finner jag harmoni i bilden.
Men visst var det kul med mittupplsaget!
Mig veterligen är det första och hitintils enda gången som en bild publicerats i A3 format i Bergsport.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips