Forumkniv - EKA Swede 92

Fick min idag Nr 3 av 39 och jag måste säga att jag är super nöjd,mycket vacker och flammig masur på båda sidor,smidig öppning,inget glapp,jämn och bra slipfas och sist fint läder.Finns absolut inget att klaga på ej heller priset för en dylik numrerad kniv. Den andra min egna Suomi custom variant som jag gjort själv. Stort tack till Omnes för ditt jobb med detta!
 

Bilagor

  • Eka 001.jpg
    Eka 001.jpg
    86 KB · Visningar: 1,064
  • Eka 002.jpg
    Eka 002.jpg
    82.5 KB · Visningar: 652
  • Eka 003.jpg
    Eka 003.jpg
    83.5 KB · Visningar: 779
Fick min idag Nr 3 av 39 och jag måste säga att jag är super nöjd,mycket vacker och flammig masur på båda sidor,smidig öppning,inget glapp,jämn och bra slipfas och sist fint läder.Finns absolut inget att klaga på ej heller priset för en dylik numrerad kniv. Den andra min egna Suomi custom variant som jag gjort själv. Stort tack till Omnes för ditt jobb med detta!

Det rullade en liten droppe nedför kinden på mig samtidigt som jag hade riskornen färdiga för att kasta på det lyckliga paret. Två jättefina knivar som sagt var.

Din masur ser kanonfin ut. Den klart snyggaste jag sett i samband med forumknivar.

~Paul~
 
Ja Paul där fick du till det:) Ja det är mycket fin masur absolut inte extrem men inga håligheter heller,riktigt hel och fin yta. Skulle jag dra på lite paraffinolja så skulle djupet öka ytterligare.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
turboadde Fråga om eka swede 88 Utrustning allmänt 9
Frandsén91 Eka H8. Smörkniv Utrustning allmänt 13
insco EKA Nordic H8 Utrustning allmänt 1
flanell tjejer & knivar! Utrustning allmänt 172

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.