Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Har genom åren haft mer än en kamrat som sussat tryggt med nya leksaken i sängen. Ganska gulligt och begripligt. Men inte alltid helt ofarligt.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Härligt.

Kan du inte ta en gruppbild på samtliga ämnen/knivar? Både stora och små. I nuvarande skick. Så vi längre bak i kön kan dregla lite extra....

Ha ha :). Här kommer bilderna.

forumkniven2.gif

forumkniven3.gif

Jo jag kan ta en gruppbild på ämnena lite senare.

Seved

Den ser verkligen bra ut. Betänk att det är DePauls 1:a, tänkt hur fulländad den blir när du kommer till nr 6!!
/Anders

Där är den ju! Ser jättefin ut! Hur fort kan du ha de andra klara till utskick?? Hoppas innan jul?

~Paul~

PS Som Seved säger, nummer ett har ett speciellt värde oavsett allt annat ;)

Där är den ju! Ser jättefin ut! Hur fort kan du ha de andra klara till utskick?? Hoppas innan jul?

~Paul~

PS Som Seved säger, nummer ett har ett speciellt värde oavsett allt annat ;)

Så bra då skickar jag den,endera dan. Ska bara vaxa in kanterna på slidan oxå.

He he snarare Mars-April den stora.

Seved

dePaul
Nog förstår jag att det är så, det var bara en illa dold avundsjuka.
Jag är mycket nöjd med att få äga en så pass unik kniv som Seveds lilla forumkniv nr 6.
/Anders

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips