Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Har genom åren haft mer än en kamrat som sussat tryggt med nya leksaken i sängen. Ganska gulligt och begripligt. Men inte alltid helt ofarligt.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Härligt.

Kan du inte ta en gruppbild på samtliga ämnen/knivar? Både stora och små. I nuvarande skick. Så vi längre bak i kön kan dregla lite extra....

Ha ha :). Här kommer bilderna.

forumkniven2.gif

forumkniven3.gif

Jo jag kan ta en gruppbild på ämnena lite senare.

Seved

Den ser verkligen bra ut. Betänk att det är DePauls 1:a, tänkt hur fulländad den blir när du kommer till nr 6!!
/Anders

Där är den ju! Ser jättefin ut! Hur fort kan du ha de andra klara till utskick?? Hoppas innan jul?

~Paul~

PS Som Seved säger, nummer ett har ett speciellt värde oavsett allt annat ;)

Där är den ju! Ser jättefin ut! Hur fort kan du ha de andra klara till utskick?? Hoppas innan jul?

~Paul~

PS Som Seved säger, nummer ett har ett speciellt värde oavsett allt annat ;)

Så bra då skickar jag den,endera dan. Ska bara vaxa in kanterna på slidan oxå.

He he snarare Mars-April den stora.

Seved

dePaul
Nog förstår jag att det är så, det var bara en illa dold avundsjuka.
Jag är mycket nöjd med att få äga en så pass unik kniv som Seveds lilla forumkniv nr 6.
/Anders

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips