här kommer ett nytt förslag![]()
Titta den var fin. Stilligt
Seved
här kommer ett nytt förslag![]()
den tidigare är lite ändrad![]()
Mina 5 ören;
En edc skall vara liten, 80mm blad är max - får gärna vara kortare. 70mm blad gillar jag. Handtag antingen 3-fingers eller kort 4-fingers - 80mm - max100mm.
Bladhöjd max 25mm, allt över det är för jaktbetingat. Inte för tjock buk, c-mans är för tjockbukigt i mitt tycke. Bladtjocklek 2,5mm räcker gott.
Tack för tipset om inkscape - nedan nått jag skulle gilla. 70mm blad, 100m skaft.
![]()
Titta den var fin. Stilligt
Seved
Tackar tackar. jag kan ändra på modellerna efter önskemål om det är nått allmänheten tycker behöver ändras. Det som jag tycker är svårt är att få en kniv att se speciell ut utan att tumma på funktion. Jag försöker tänka hur det ligger i handen. ett tips är att klippa ut modeller i kraftig kartong för att se hur dom ligger i handen. Det kommer nog bli svårt sen att besluta vilken modell som passar bäst för en riktig all around . I morgon kan jag göra mer förslag om ni vill eller det kanske blir bökigt med många förslag.
Tackar! Ser bra ut!! Som sagt så är det svårt att få till det i Paint. Det lustiga är att kniven nu påminner en hel del om diverse Spydercomodeller.
~Paul~
Kniven är en Dozier Blue i D2-stål.
Plötsligt förstår jag er knivmuppar. Vilken snygging! Vill ha!
Seved: gör!
Haha, det tog sin kniv. Sorrry, tidPlötsligt förstår jag er knivmuppar. Vilken snygging! Vill ha!
Seved: gör!